من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

پشه هه ....

امروز جمعه 15/8/88

 

 تا ساعت 3 خبری از اقای خونه نبود. چند بار خواستم یه خبری ازش بگیرم اما گفتم شاید خاب باشه. اخرم دلم طاقت نیورد. به گفته خودش "داشتم لباس میپختم و شام میشستم". امشب اقای خونه برام ماکارانی درست کرده(دست گلش درد نکنه).  

 

گرم صحبت بودیم یه یه پشه شد سوزه صحبتومون و کلی خندیدیم. از اون خنده های قشنگ که دلم میلرزه....

 

نظرات 1 + ارسال نظر
تنها سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ

خواب رو چرا نوشتی خاب

سلام تنهای عزیز
ممنون که به ما سر زدی.به گفته خودت اون دو تا نظر قبلیتو تایید نکردیم.
این خانم خونه منو کشته با این غلطهای املائیش.شما به بزرگی خودتون ببخشید.این غلطو هم اصلاح نمی کنم تا مایه عبرت دیگران بشه.
تنها جان بازم به ما سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد