من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

اولین مهمون

امروز یکشنبه ۱۷/۸/۸۸  

  

خدا رو شکر خانم خونه از این خونه بختمون! خوشش اومده. توی این دوره زمونه ساخت خونه واقعی خیلی واسه ما فقیر بیچاره ها گرون تموم میشه ولی ساخت یه خونه مجازی با تمام امکانات هزینه ای نداره. بالاخره نمردیم و ازدواج کردیم و صاحب خونه هم شدیم.واااای خدا مردم از این همه خوشی! 

دیروز اولین مهمون خونه بختمون هم اومد.یه همیشه بهار که امیدواریم همیشه بهاری باشه.ما هم واسه یادبود ، وبشو لینک کردیم و گذاشتیم توی اتاق پذیرایی! 

دیروز که عکس اون عروس و دامادو قاب کردم و گذاشتم بالای وب ، خانم خونه باورش نمیشد که اون عروسه خودشه. خیلی ذوق زده بود. خب راستش منم باور نمیکنم اون داماده خودم باشم ولی الکی ذوق میکنم. 

آهای خانم خونه ، دوستت دارم عزیزم.

نظرات 1 + ارسال نظر
همیشه بهار دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ب.ظ http://dard-e-moshtarak.blogsky.com

سلام آقاوخانوم خونه
مرسی وممنون ازمهمون نوازی گرمتون
چندروزپیش دست خالی اومدم خونه تون وکادوی عروسی یادم رفته بود باخودم بیارم
عذرخواهی میکنم واین شعربسیارزیبا ازهوشنگ ابتهاج هدیه من به قلبهای ساده وعاشق شما
نشودفاش کسی آنچه میان من وتوست
تااشارات نظرنامه رسان من وتوست
گوش کن بالب خاموش سخن میگویم
پاسخم گوبه نگاهی که زبان من وتوست
گوخزان باش وبهاردل وجان باش ارنه
ای بساباغ وبهاران که خزان من وتوست
این همه قصه فردوس وتمنای بهشت
گفتگویی وخیالی زجهان من وتوست
نقش ما گو ننگارند به دیباچه عقل
هرکجانامه عشق است نشان من وتوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد