من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

روزای افسردگی

امروز سه شنبه ۲۶/۸/۸۸  

چند روزه که حال خوشی ندارم. یعنی یه جورایی دپرسم. 

دیدم از خانمی خبری نیست. گفتم چون امتحان داره زیاد مزاحمش نشم.ولی دیروز یه تماس کوچولو گرفتم که حالشو بپرسم. حال اون بدتر از من بود.خیلی دلش گرفته بود و دپرس بود. 

با اینکه خودم حال و روز خوبی نداشتم ولی ظاهرمو حفظ کردم و یه کم دلداریش دادم . 

خلاضه اینکه این روزا هر دوتامون افسرده ایم و به قول معروف دل و دماغ ندریم....

نظرات 1 + ارسال نظر
سالی یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ http://salijigmal.blogsky.com/

سلام
چه جالبین شما دوتا
در عین فاصله مسافتی قلباتون چقدر نزدیکن بهم
مواظب خودتون باشین
پیش منم بیاین
خوشحال میشم دوران صفا رو لینک کنین :))
خبرم کنین تا لینکتون کنم دوستای مجازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد