من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

دلتنگی های خانوم خونه..

این هفته اقای خونه  بیشتر از همیشه کار داشت. اما دل من بیکاره بیکار. دائم بهونش و میگیره و دلتنگش میشه.  

 گاهی وقتها ارزو میکنم کاش میتونستم کمکش کنم کاراش و انجام بده تا بتونه زودتر برگرده خونه. دیروز عصر وقتی زنگ زد خستگی تو صداش کاملا مشخص بود. 

 الهی بگردم غصم شد.  . خداا رو شکر فردا میتونه استراحت کنه .   و دوباره همون عشق پرانرژی من بشه.   

قربونت برم میدونی که چقدر زود به زود دلتنگت میشم. مواظب سلامتیت باش. دوستت دارم........... 

تبریک میگم عشق من....

امروز۱۱/۹/۸۸ 

 

امروز آقای خونه بهم گفت که بعنوان یکی از نخبگان  و یکی از بهترینها در حیطه کاریش شناخته شده و برای دریافت جایزه و لوح تقدیر از ریئس جمهور ازش دعوت کردند.  

اینقــــــــــــــــــــــــــده خوشــــــــــــــــــــــــــــــحال شــــــــــــــــدم.   

 

آقای خونم   من به داشتنت افتخار میکنم عزیزم .دیگه واجب شد خودم برات اسفند دود کنم.  

 تبریک میگم عشق من.خوشحالم از اینکه سعی و تلاش شبانه روزیت نتیجه داد.  

به امید موفقیتهای روز افزون بهترینم.  

 

  نتجه گیری اخلاقی:   

پشت سر هر مرد  موفقی زنی وجود داره ( برو کنار منم دیده بشم)!  

                  

 

                     

چشم زخم و اسفند

امروز دوشنبه 9/9/88 

چند روز گذشته من و خانمی روزای خوب و خوشی داشتیم. یعنی سعی کردیم به جبران روزای تلخ هفته گذشته ، حسابی خوش بگذرونیم. جای همه خالی ، کلی گفتیم و خندیدیم.آخرش ترسیدیم که نکنه بعد از این همه خوشی دوباره یه بلایی سرمون بیاد . گفتیم شاید خودمون چشامون شور باشه و خودمونو چشم بزنیم.  

به پیشنهاد خانمی قرار شد توی گوگل ، اسفند سرچ کنیم و بزنیم توی خونمون. امروز که کلمه اسفند رو توی گوگل سرچ می کردم به هیچ نتیجه ای نرسیدم. دنبال عکس اسفند می گشتم ولی انگار توی این دنیای بی سر و ته ، تا حالا کسی به این فکر نیفتاده که از اسفند عکس بگیره و بذاره توی نت.اینم یه تحقیق جالب و نا خواسته بود که بنده امروز انجام دادم. 

خلاصه شدیداً دنبال عکس اسفند می گردیم که برای جلوگیری از چشم زخم بزنیم توی وبمون(خونمون).اگه کسی سراغ داشت خبرمون کنه.

شروع روزای قشنگ...

 امروز چهارشنبه ۴/۹/۸۸

خدا رو شکر مشکلم حل شد. خوشحالم از اینکه روزای خوب و شیرین داره  شروع میشه. اقای خونه ببخش که این مدت نتونستم همسر خوبی برات باشم و غم و غصه هام و دایورت کرده بودم رو دلت و ممنون از اینکه تو این شرایط تنهام نزاشتی و خالصانه برام دعا کردی. 

 

خدایا شکرت بخاطر خوبی و مهربونیت و داشتن شوهر خوبی چون.... 

 

آقای خونه   

 

میگن: دلتنگی قشنگترین هدیه عشقه. حالا من چیکار کنم با این هدیه قشنگت؟؟  

 

دلتنگتم عزیزم....... 

خدایا خیلی مخلصتم

امروز سه شنبه ۳/۹/۸۸  

 

خدا جون مخلصتم.می دونستم بنده هاتو تنها نمیذاری... 

یه خبر فوق العاده خوب:خانمی مشکلش حل شد. میدونستم با این همه توکل به خدا و دعا و نذر و نیاز ،‌بالاخره نتیجه خوبی میگیریم. 

اینقد خوشحالم که بغض راه گلومو بسته.خدایا شکرت. خدا جون خیلی مهربونی.خدایا شکرت... خدایا شکرت... خدایا شکرت....