من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

شروع روزای قشنگ...

 امروز چهارشنبه ۴/۹/۸۸

خدا رو شکر مشکلم حل شد. خوشحالم از اینکه روزای خوب و شیرین داره  شروع میشه. اقای خونه ببخش که این مدت نتونستم همسر خوبی برات باشم و غم و غصه هام و دایورت کرده بودم رو دلت و ممنون از اینکه تو این شرایط تنهام نزاشتی و خالصانه برام دعا کردی. 

 

خدایا شکرت بخاطر خوبی و مهربونیت و داشتن شوهر خوبی چون.... 

 

آقای خونه   

 

میگن: دلتنگی قشنگترین هدیه عشقه. حالا من چیکار کنم با این هدیه قشنگت؟؟  

 

دلتنگتم عزیزم....... 

نظرات 3 + ارسال نظر
سالی چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ق.ظ http://salijigmal.blogsky.com

خداروشکر....همه ایشالا شاد باشن

مریم چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ق.ظ http://hrithik-forever.blogfa.com

سلام به آقا و خانم خونه
چه زیبا شرح حال می کنید شما دو تا
منو عشقم از طریق چت با هم آشنا شدیم منم اوایل مثل تو بهش اعتماد نداشتم خیلی دعوامون میشد اما کم کم فهمیدم خیلی پسر گلیه.اول عکساشو دیدم بعد خودشو الان عاشق همیم.اما یه مشکلی وجود داره که مانع ازدواجمون میشه.من امیدمو از دست نمیدم و روز و شب دعا می کنم.شما هم واسه حل شدن مشکلش و رسیدن ما به هم دعا کنید.
بازم میام خونتون البته اگه قابل بدونید
این وبلاگی هم گذاشتم مال خیلی وقت پیشه اما میخوام دوباره یه وب دیگه بزنم و روزانه هامو توش بنویسم
راستی ما از هم شناخت کامل داریم فکر نکنید مثل اونیی هستیم که تو چت آشنا میشن و هزار تا دروغ برای هم می بافن.نه اصلا اینجوری نیست.ما از خانواده های همدیگه هم کاملا با خبریم
موفق باشید

تنها یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام خانوم گلی و اقای خونه عیدتون مبارک خدا رو هزار مرتبه شکر که حاجت روا شدی عزیزم شما چتون شده دیگه هیچ حال منو نپرسیدین خیلی این چند روزه دلم گرفته اعصابم داغونه شما هم که فقط به همدیگه فکر می کنین اصلا هم برا تون مهم نیس چی به سر دوستتون امده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد