من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

چشم زخم و اسفند

امروز دوشنبه 9/9/88 

چند روز گذشته من و خانمی روزای خوب و خوشی داشتیم. یعنی سعی کردیم به جبران روزای تلخ هفته گذشته ، حسابی خوش بگذرونیم. جای همه خالی ، کلی گفتیم و خندیدیم.آخرش ترسیدیم که نکنه بعد از این همه خوشی دوباره یه بلایی سرمون بیاد . گفتیم شاید خودمون چشامون شور باشه و خودمونو چشم بزنیم.  

به پیشنهاد خانمی قرار شد توی گوگل ، اسفند سرچ کنیم و بزنیم توی خونمون. امروز که کلمه اسفند رو توی گوگل سرچ می کردم به هیچ نتیجه ای نرسیدم. دنبال عکس اسفند می گشتم ولی انگار توی این دنیای بی سر و ته ، تا حالا کسی به این فکر نیفتاده که از اسفند عکس بگیره و بذاره توی نت.اینم یه تحقیق جالب و نا خواسته بود که بنده امروز انجام دادم. 

خلاصه شدیداً دنبال عکس اسفند می گردیم که برای جلوگیری از چشم زخم بزنیم توی وبمون(خونمون).اگه کسی سراغ داشت خبرمون کنه.

نظرات 2 + ارسال نظر
همیشه بهار دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ http://dard-e-moshtarak.blogsky.com

سلام دوستای خوب وعزیزم
من توخونه اسفنددارم...البته به چشم زدن اعتقادی ندارم اما برای شمادودش میکنم تاچشم نخورین

سالی سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ http://salijigmal.blogsky.com

سلام...آپم....بیاین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد