من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

پوزش و عذر خواهی

سلام به همه دوستان عزیز. بی مقدمه میرم سر اصل مطلب: 

من که همیشه در طول سال سرم شلوغ بود ، ولی خانم خونه که اوقات فراغت بیشتری داشت به این خونه رسیدگی می کرد . گاهی آپ می کرد، قالب عوض می کرد و به بازدید مهمونای عزیزمون می رفت.اما از وقتی که شاغل شده ظاهراْ وقت فراغتش از منم کمتر شده. 

به خدا شاید باور نکنید ولی ما خودمونم خیلی کم و به ندرت فرصت می کنیم با هم حرف بزنیم یا اس ام اس بدیم. همین دیروز بود که بعد از مدتها فرصت کردم باهاش تماس بگیرم. مثل عاشقایی شده بودیم که سالها از هم دور بودند. با چنان ذوق و شوقی حرف می زدیم که نگو و نپرس.حیف که من توی مترو بودم و اون توی محل کارش. 

به هر حال امروز اومدم تا یه پوزش و عذرخواهی داشته باشم از همه مهمونای عزیز.این مدت که ما درگیر کار بودیم و دنبال یه لقمه نون حلال ، دوستامون خیلی به ما لطف کردند و مرتب بهمون سر زدند. امیدوارم کوتاهی ما رو ببخشید مخصوصاْ سالی ،‌تنها ،‌مریم و مدی عزیز.

امیدواریم که بتونیم محبتهای شما رو جبران کنیم.