من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

کجایی عشق من

 دلم خیلی گرفته. آقای خونه الان داره بهترین دوران زندگیش و سپری میکنه و من بدترین روزای زندگیم و میگذرونم. هر چقدر سعی میکنم منطقی باشم نمیتونم.هر چقدر به دلم میگم اون دیگه مال تو نیست باورش نمیشه.اصلا تمرکز واسه درس خوندن ندارم.شبها موقع خاب تا چشمام خیس نشه اروم نمیگیرم.الهی بمیرم واسه خودم چی بودم چی شدم. 

   

 از خودم میگذرم بخاطر تو.خدایا کمکم کن. عاشق شدم گناه که نکردم

دلتنگتم

خانمی   

دلم تنگت شده ... 

 

 

قانون جدید

سلام 

پس از اینکه دل خانمی رو به دست آوردم و اونم با لبخند شیرینش جوابمو داد یه نفس راحتی کشیدم. 

الان چند روزه که خانمی رفته سفر تا یه کم حال و هواش عوض بشه.منم که این روزا بد جور درگیر امورات زندگی جدیدم هستم. با اینحال هر موقع بتونم به خونمون سر می زنم و به یاد گذشته آپ می کنم. 

خانمی یه قانون وضع کرده که بر اساس اون دیگه زنگ و اس ام اس نداریم. تنها راه احوالپرسی و گپ زدن فقط همین خونه است.چون قرار گذاشتیم این خونه رو تا جایی که توان داشته باشیم حفظ کنیم.هر چند که دیر به دیر بهش سر بزنیم ولی تنها وعده گاه ماست و باید همیشه باقی بمونه.

دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد...

دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد... 

از صبح تا حالا صد بار این جمله رو شنیدم. هر روز صبح با یه تک زنگ از حال همدیگه با خبر می شدیم. ولی امروز هر کدام از شماره هاشو می گیرم ، این جمله رو می شنوم. 

شماها که شاهدید،‌ ما از اول توافق کرده بودیم و می دونستیم که ته این راه جدائیه. تازه من خیلی سعی کردم آروم آروم بهش بگم که شوکه نشه.تازشم به خدا این مدت خیلی سرم شلوغ شده. حالا خانمی فکر کرده کم توجهیام مربوط به ازدواجه. از صبح تا آخر وقت اداری که درگیر کارم هستم. بعدم خونه داداشم دستم بند یه کاریه که خودش در جریانه.هنوز که رسماْ نرفتم خونه بخت.ولی خانومی فوراْ‌ دست به کار شده و در و دیوار خونه رو سیاه کرده و گوشیشو خاموش کرده. آخه اینه رسم وفاداری؟ بعد از یه عمر زندگی خوب باید اینطوری .... 

همین الان یه تک زنگ زد و بعدم این اس ام اسو داد:من خوبم. نگران نباش. وقت کردی ۱ سر به وب بزن.بای. 

جوابشو دادم ولی گویا سند نشده. می خوام بهش زنگ بزنم و یه کم حرف بزنیم. فعلاْ خدا حافظ همگی. 

======================================================= 

۱۰ دقیقه بعد: 

جواب نمیده. هر چی زنگ میزنم گوشیو بر نمیداره. حالا خوبه شماها شاهدید.فقط امیدوارم این مطلبو بخونه. 

عزیزم به خدا دوست دارم. منو ببخش که ....