من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

قانون جدید

سلام 

پس از اینکه دل خانمی رو به دست آوردم و اونم با لبخند شیرینش جوابمو داد یه نفس راحتی کشیدم. 

الان چند روزه که خانمی رفته سفر تا یه کم حال و هواش عوض بشه.منم که این روزا بد جور درگیر امورات زندگی جدیدم هستم. با اینحال هر موقع بتونم به خونمون سر می زنم و به یاد گذشته آپ می کنم. 

خانمی یه قانون وضع کرده که بر اساس اون دیگه زنگ و اس ام اس نداریم. تنها راه احوالپرسی و گپ زدن فقط همین خونه است.چون قرار گذاشتیم این خونه رو تا جایی که توان داشته باشیم حفظ کنیم.هر چند که دیر به دیر بهش سر بزنیم ولی تنها وعده گاه ماست و باید همیشه باقی بمونه.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ http://ghoghnoos69.blogfa.com

سلام
به نظر من راه اشتباهی در پیش گرفته اید
اینجوری وابستگی بینتون میمونه
میدونم سخته اما دنبال یه راه حل درست حسابی باشید
خوشحالم که خوشحالید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد