من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

کجایی عشق من

 دلم خیلی گرفته. آقای خونه الان داره بهترین دوران زندگیش و سپری میکنه و من بدترین روزای زندگیم و میگذرونم. هر چقدر سعی میکنم منطقی باشم نمیتونم.هر چقدر به دلم میگم اون دیگه مال تو نیست باورش نمیشه.اصلا تمرکز واسه درس خوندن ندارم.شبها موقع خاب تا چشمام خیس نشه اروم نمیگیرم.الهی بمیرم واسه خودم چی بودم چی شدم. 

   

 از خودم میگذرم بخاطر تو.خدایا کمکم کن. عاشق شدم گناه که نکردم

نظرات 8 + ارسال نظر
ali دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.oxinads.com/?i=31773

سلام اگر می خوای از وبلاگت کسب درآمد مطمئن و قانونی داشته باشی و از ابزار وبمستر های رایگان استفاده کنی در سایت زیر ثبت نام کن

امین دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.bookar.hoo.ir

سلام دوست گلم. خوشحالم که وبلاگ پرباری دارید و از این بابت بهتون تبریک میگم. تا چند وقت پیش که وبلاگ می نوشتم برام بازدیدم خیلی اهمیت داشت تا اینکه بعد مدتها سعی وتلاش در مدت یکسال سایتی تدارک دیدم به نام لینک نگار دات کام که باعث افزایش بازدید وبلاگها میشه. اگر دوست داشتید پا روی چشمای ما بذارید و یه سر بزنید برای عضویت قسمت "آموزش ثبت نام و قرار دادن لینک در لینک نگار رو بخونید" در ضمن یه گروه اینترنتی هم زدیم برای اینکه هم از بچه های لینک باکس پشتیبانی کنیم هم آخرین ورژن های آنتی ویروس ها و آخرین اخبار- جزوات رایگان دانشگاهی رشته های محتلف و ... رو هر 1 ما یک بار برایتان بفرستیم. اگر دوست داشتید بعد تو گروه اینترنتی لینک نگار عضو بشید تا این امکانات رو هم دریافت کنید. اگر سوالی داشید به آی دی که دست چپ سایت هست پیام خصوصی بدبد. با تشکر منتظر حضورتان هستیم.

مدی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ق.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

آخی چه خبر بدی
کاملا درکت میکنم
فکرت رو به چیزای دیگه مشغول کن
برو باشگاه کلاس رقص شنا
منم آپم

سلام.

ممنون از راهمنمایت. سعی میکنم....

تنها دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ

خدای تو هم کریمه

مریم سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ق.ظ http://ghoghnoos69.blogfa.com

سلام خانوم خونه
منم با مدی موافقم سرتو با یه چیزی گرم کن
برو کلاس زبان اینجوری مشغول تر میشی اما قبلش کلاسای تفریحی برو که اول روحیت عوض بشه

سلام عزیزم.


ممنون از راهنمایت گلم. فعلا که وقتم پره..........

تنها سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام خانمی نگران نباش فدات خدا عمل جانشینی رو برای چنین روز آفرید سریع خلاء را پر کن در اولین فرصت ممکن یکی رو جایگزین کن

سلام عزیزم. خوبی؟

چه راحت در این مورد حرف میزنی. عشق بوده. هوس که نبوده. من هنوزم دوستش دارم و حاضر نیستم همچین کاری و بکنم.

تنها پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام خوبی عزیزم بابا شوخی کردم اصلا جای خالی رو مگه میشه پر کرد
همیشه دوران مدرسه یه سوالی بود می گفت جاهای خالی رو با کلمات مناسب پر کنید

هیچوقت خدا !!! من پرشون نمی کردم همیشه هم صفر می شدم

مدی چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

من یه نظر سنجی گذاشتم که ممنون میشم شرکت کنی

اومدم........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد