من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

فقط به خاطر تو

بعد از مدتها بالاخره تونستم با آقای خونه حرف بزنم.خیلی دلتنگه خودش و صدای قشنگش شده بودم. به یاده قدیم کلی حرف زدیم و خندیدیم .میگفت وقتی میام تو خونمون دلم میگیره. منم بخاطر اینکه دل عزیزم نگیره قالب و عوض کردم. امیدوارم خوشش بیاد. 

خوشحالم از اینکه همیشه به یادمه و به اندازه قبل دوستم داره. منم خیلی دوستش دارم. و میتونم به جرات بگم عشقی که بین من و عزیزم هست یه عشق پاک و مقدسه و ما به این رابطه عمیق قلبی و احساسی احترام میزاریم. 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مدی چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

خوشحالم
عاشق این لحظه های پاک و موندگار بین عاشقام اما بازم دلم میگیره

سلام مدی جون. خوبی شما؟

منم حس تو رو دارم. هم خوشحالم هم ناراحت. قسمت ما اینجوری بوده نمیشه کاریش کرد.

سالی چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ http://salijigmal.blogsky.com

خوشحالم :**
چه خوب قالبی انتخاب کردی جیگر :)

قابلتو نداره.چشمات قشنگن عزیزم...

تنها دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام عزیزم خب کاری کردی قالبو عوض کردی منم هر وقت میو مدم اینجا دلم میگرفت

محمد و نرگس سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.mohammad-narges.blogfa.com

$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?........?
....?
.?
*?´¨)
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)
______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

madi شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ http://madikhanoom.blogfa.com

سلام

خوبی؟

این آدرس جدید وبلاگمه
madikhanoom.blogfa.com

سلام
ممنونم.سر فرصت بهت سر می زنم.

مریم یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ق.ظ http://ghoghnoos69.blogfa.com

سلام عزیزم
تا اومدم اینجا قالبو دیدم فهمیدم تغییرات اساسی صورت گرفته ها
حالا میبینم خیلی خوشحالی منم از خوشحالیت خوشحالم
امیدوارم همیشه تو زندگیتون شاد باشید
رنگ یاسی خیلی رنگ قشنگیه و آرامش بخش
بهترین رنگو انتخاب کردی عزیزم دکوراسیون خونتون عالی شده

سلام
از لطفت ممنونم عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد