من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

به یاد گذشته

سلام خانم خونه

خیلی دلم تنگت شده عزیزم.امروز بعد از مدتها فرصتی دست داد تا بیام اینجا.خونمونو خیلی دوست دارم. یادآور خاطرات خوبیه. 

میدونی، حالا که دارم به گذشته فکر می کنم میبینم که خیلی عوض شدم. من دیگه اون پسر مجرد ۶ ماه پیش نیستم.الان خیلی بار مسئولیتم سنگین شده. زندگی متاهلی خیلی حاشیه داره. خیلی باید با دقت و ظرافت باهاش کنار بیایی. این مدت حس می کنم که به اندازه یک عمر تجربه کسب کردم و پخته شدم. 

شاید این حرفا واست نا مفهوم باشه.می دونم. تا خودت درگیر زندگی متاهلی نشی متوجه منظور من نمیشی.تاهل تعهد میاره و همین تعهده که پدر آدمو در میاره. مگر اینکه آدم بی وجدانی باشی که دور تعهدو خط بکشی.  

به هر حال اینارو گفتم که بدونی اگه دیر به دیر به تو و خونمون سر می زنم به این دلیل نیست که فراموشت کردم.نه مطمئن باش که تا آخر عمرم به یادتم. ولی شکل و جنس زندگی من اینجوری شده که مجبورم کمترم از قبل حالتو بپرسم. 

به یاد گذشته، دوستت دارم...