من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

اولین جر و بحث

امروز اولین جر و بحث زندگی مشترکم رو تجربه کردم. با حالت قهر از خونه رفتم سر کار. 

بعداز ظهر توی محل کارم افسرده و دپرس نشسته بودم و به کاخ فرو ریخته آرزوهام فکر می کردم که خانمی اس ام اس داد.خیلی خوشحال شدم. فوری باهاش تماس گرفتم و به یاد گذشته با هم کمی گپ زدیم. بعد هم تصمیم گرفتم برای تغییر روحیه بیام یه سری به خونمون بزنم. 

در مدت یکی دو دقیقه ای که با خانمی مکالمه داشتم کمی از سختیهای زندگی مشترک گفتم و اونم از وضعیت خودش یه کم گلایه داشت.تازه داشت بحثمون داغ می شد که واسه خانمی کار پیش اومد و مجبور شدیم خداحافظی کنیم. 

به هر حال توفیقی دست داد تا سری به ملک و املاک دوران مجردیم بزنم.آه که چه دوران خوبی بود. 

هههههیییییییییییییییییییی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد