من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

سلام عزیزم. خوبی؟ حس میکنم فاصله ها بینمون خیلی زیاد شده و این فاصله ها منو ازار میده. خیلی وقتها که دلتنگت میشم تو خیالم با هات حرف میزنم همش تکه کلاماتو به خودم میگم(بمیری با این زبونت٬بلای جون و...) ولی چه فایده؟  

یادش بخیر چه روزایی داشتیم.حتی کوچکترین اتفاق تو زندگیمو سریع بهت میگفتم اما الان حتی جرات ندارم حالی ازت بپرسم. درکت میکنم زندگی جدیدی شروع کردی و من نمیتونم مثل قبل در کنارت باشم.برات آرزوی خوشبختی میکنم عزیزم. 

میدونی چی ازارم میده؟ اینکه نکنه منو یکم یکم فراموش کنی. 

فراموشم کردی...مم؟ من که هنوز با خاطراتمون زندگی میکنم و دوستت دارم حتی اگه دوستم نداشته باشی!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
تنها پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام عزیزم چرا اپ نمیشی خونه قشنگتونو گرد گیری کنین بابا مردم از دلتنگی

سلام
تقدیر اینطوری رقم زده.
تنها جان ممنونیم که هنوز به خونه ما سر می زنی و ما رو تنها نذاشتی.

تنها جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ

سال نو مبارکککککککککککککککککککککککککککک

سال نو شما هم مبارکککککککککککککککککککککککک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد