من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

روز زن

سلام عزیز سالهای تنهائیم 

ببخش که دیر اومدم. با اینحال اومدم بگم که: ؛روزت مبارک؛(روز زن) 

امیدوارم هرچی زودتر (یکی دو سال دیگه) تبریک روز مادر رو واست بفرستم. 

همه بدونند که ما هنوز خونه مجازیمونو حفظ کردیم و حالا حالاها تصمیم نداریم بفروشیمش.  

======================================================== 

سلام عزیزم.حالت خوبه؟ 

قربونت برم مهربونم. مرسی از اینکه بیادم بودی و هستی. ....مم فقط دلتنگی هات داره اذیتم میکنه. کتاب که باز میکنم یادت میفتم. 

 حالا دیگه واقعا شدی آقای خونت با این تفاوت که جای من و یکی دیگه پر کرده برات. ایشالا که همیشه شاد شاد زندگی کنی گلم. خوشبخت بشی عزیزم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد