من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

شعر تولد

سلام خانم گل 

تولدت مبارک. امیدوارم هزار ساله بشی و بازم بیام اینجا بهت تبریک بگم. (جیغ و کف و هوراااا)

امروز اومدم به مناسبت تولد تو یه سری به خونه مجردیم زدم. یادش بخیر. نوشته های قبلی رو خوندمو ... . 

بگذریم. امیدوارم سال آینده تو هم خونه بخت باشی و تولدتو با همخونه ابدیت جشن بگیری. 

به امید شنیدن خبر خوش ازدواجت.(بازم جیغ و کف و هوراااااا...)  

به همین مناسبت یه شعر واست در کردم :

تولد، تولد، تولد ازدواجت مبارک 

بیا شمعا رو فوت کن 

حالا 

دومادو ببوس یالا  

یالا یالا یالا 

که صد سال زنده باشی 

عروس باید برقصه از شوهرش نترسه 

نون و پنیرو خوردیم دخترتونو بردیم 

این کادوها مال کیه 

باز شود دیده شود بلکه پسندیده شود 

چرا زحمت کشیدید 

قدم نو رسیده مبارک 

...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ

چرا اینقد نا ژیدا شدین

سلام.چطوری دوست ما؟

آقای خونه که رفته سر خونه زندگیش و منم گرفتاری های خودم و دارم. خونه بدون اون صفا نداره. تنهایی دلم میگیره[:S001

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد