من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

یه خبر فوق خوش

بالاخره خانم خونه هم رفت خونه بخت. 

خدا رو شکر که دعاهام نتیجه داد. البته بماند که چقدر حرصم داد تا تونست بهترین خواستگارو انتخاب کنه. 

اوایل یه جورایی داشت اشتباه می رفت. نمی دونم چی شد که سرش به سنگ خورد و حواسشو جمع کرد. 

به هر حال الان دیگه خانمی وارد زندگی مشترک شده. امیدوارم که خوشبخت و سعادتمند بشند. 

حالا دیگه هر دوتامون صاحب خونه و زندگی واقعی شدیم و سرمون به زندگی خودمون بند شده. ولی طبق قراری که از اول با هم گذاشته بودیم، این خونه همچنان پا برجاست. گاهی (شاید چند ماه یه بار) سری می زنیم و در عالم تنهایی خودمون از همدیگه خبر می گیریم. 

به امید خوشبختی همه جوونا. 

========================================================== 

سلام به اقای خونه. اح.وال شما؟ 

بخاطر همه راهنمایی ها و کمکات ممنونم. خیلی خوبی کردی در حقم. ممنونم عزیزش!!! 

فکر نمیکنم اینطرف عید بتونم بیام نت. ولی بعد عید حتما میام خونمون و سر فرصت همه چی و برات تعریف میکنم. 

بازم ممنون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد