من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

من با اون

من با اون کلبه ای ساختم برای زندگی مجازی

به یاد گذشته

سلام 

الان چندین ماهه که خانومی رفته سر خونه و زندگیش. منم که حسابی درگیرم.  

گاهی وقتا از طریق کامنت از حال همدیگه با خبر میشیم. خدارو شکر وضع هر دومون خوبه و راضی هستیم. 

همونطور که قبلاْ هم گفتم ما این خونه رو حفظ کردیم که گاهی بهش پناه بیاریم و فارغ از زندگی واقعی یه احوالی از هم بپرسیم. همین .  

قابل توجه اونایی که می گفتند این نوع ارتباط آخر و عاقبت نداره: این احوالپرسی هیچ تاثیری در زندگی شخصیمون نداشته و نداره. هر دومون عاشق همسرامون هستیم و زندگیمونو دوست داریم.  

ارتباط الان ما مثل ارتباط دو تا همکلاسی قدیمی یا دو تا همکاره. و این نمی تونه تاثیر منفی روی زندگی ما بذاره. 

به هر حال دلم برای نوشتن و این خونه تنگ شده بود ، گفتم به این بهانه سلامی هم عرض کرده باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد